Zelfevaluatie student: ga in op, persoonlijke, vakdidactische en inhoudelijke aspecten | |
Wat ging goed? Waardoor kwam dat? | Het is de studenten gelukt om de werkelijkheid op de foto’s te veranderen. Dit komt omdat de leerlingen vooraf al uitgelegd was hoe ze een foto kunnen vervreemden. Denk bijvoorbeeld aan je standpunt, bij dichtbij gebruik je de macro instelling van je camera, enz. De studenten vonden het een leuke en uitdagende les en werkten daarom allemaal goed mee. |
Wat ging niet goed? Waardoor kwam dat? | Het was de bedoeling dat we de studenten veel persoonlijke begeleiding zouden geven tijdens het fotograferen. Dit is niet zo goed gegaan omdat we de groepjes niet meer terug konden vinden. We hebben hun na het uitleggen van de opdracht een camera gegeven en ze verteld dat ze overal in het gebouw foto’s mochten maken. Dat hebben ze dus ook allemaal gedaan! |
Is het lesdoel bereikt? | De studenten begrijpen nu de camera meer en hebben geleerd om verschillende standpunten te herkennen en toe te passen. Ook hebben ze nu meer een idee gekregen van hoe Robert Therrien te werk gaat. |
Samenvatting opmerkingen docent en medestudenten, | |
Aandachtspunten voor de volgende les | |
- Nog een paar extra termen uitleggen - Ze meer werk van Robert Therrien laten zien - Vooraf de studenten vertellen dat als ze begeleiding nodig hebben met het maken van de foto’s, ze of in de buurt kunnen blijven, of terug kunnen komen naar het leslokaal. |
Zelfevaluatie student: ga in op, persoonlijke, vakdidactische en inhoudelijke aspecten | |
Wat ging goed? Waardoor kwam dat? | De studenten vonden de quiz heel erg leuk. Vooraf hadden we een PowerPoint presentatie gehouden en nu mochten ze de opgedane kennis gelijk toepassen. Ook vonden ze de inhoud van de presentatie interessant en hebben ze wat meer geleerd over verscheidene kunstenaars(stromingen) |
Wat ging niet goed? Waardoor kwam dat? | Over het algemeen is de les heel goed gegaan. Wel zijn er kleine dingen die we voorbereid hadden niet verteld vanwege de zenuwen. |
Samenvatting opmerkingen docent en medestudenten, | |
Aandachtspunten voor de volgende les | |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten